مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-26دانش

نسخه جدید ماهواره پیام 2 با طراحی جدید آغاز شد


طراحی جدید ماهواره پیام 2 در این سازمان تایید شده و مشخصات آن نهایی شده است و ساخت این ماهواره توسط دانشگاه صنعتی امیر کبیراز امروز آغاز شده است.

- مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تایید طراحی و ساخت ماهواره پیام 2، گفت: طراحی و ساخت نسخه جدید ماهواره پیام در سازمان فضایی تایید و مشخصات این ماهواره نهایی شده است و آغاز ساخت این ماهواره توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر از امروز در قالب گروه های محقق، نخبه و دانشمندان ایرانی انجام می شود.

* ماهواره پیام 2 پیشرفت های قابل توجهی کرده است وی افزود: ما در طراحی ماهواره پیام 2 پیشرفت های قابل توجهی کرده ایم به طوری که به هیچ عنوان نسخه جدید آن قابل مقایسه با نمونه قبلی نخواهد بود.

* ساخت نسخه جدید ماهواره پیام 5 سال طول می کشد احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت طراحی و ساخت نسخه جدید ماهواره پیام توسط دانشمندان این دانشگاه، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر آمادگی طراحی و ساخت نسخه جدید ماهواره پیام را دارد و اکنون در انتظار تایید سازمان فضایی برای آغاز کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه جدید ماهواره پیام 2 با طراحی جدید آغاز شد

نسخه جدید ماهواره پیام 2 با طراحی جدید آغاز شد