مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:362020-01-26سياسي

برگزاری مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و دانشگاه شریف


به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام و مسجد دانشگاه شریف برگزا می شود.

- برگزاری مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و دانشگاه شریف به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام و مسجد دانشگاه شریف برگزا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، مراسم سوگواری ایام فاطمیه از روز یکشنبه 6 بهمن ماه تا روز پنجشنبه 10 بهمن ماه به مدت 5 شب، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ آستان مقدس، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقرعلم الهدی برگزار خواهد شد.

در این مراسم ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حاج محد رضا میرزاخانی در چهار شب اول و حاج یداله پاشازاده در شب پنجم در سوگ دخت نبی مکرم اسلام(ص) به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

همچنین در روز شهادت آنحضرت مصادف با چهارشنبه 9 بهمن ماه نیز ویژه برنامه ای بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محسن الهی و مرثیه سرایی حاج اصغر دوستی در مصلای بزرگ آستان مقدس برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و دانشگاه شریف

برگزاری مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و دانشگاه شریف