مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-26سياسي

انتشار یک فایل ویدئویی رابطه ترامپ با دو شخص جنجالی «اوکراین گیت» را ثابت کرد


فایلی ویدئویی از صحبت های رییس جمهور آمریکا در یک نشست خصوصی در هتل ترامپ منتشر شده که در آن وی ضمن صحبت درباره اوکراین، از لزوم برکناری سفیر واشنگتن در کی یف صحبت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انتشار یک نوار ضبط شده از ضیافت شام 30 آوریل 2018 (10 اردیبشهت 1397) رییس جمهور آمریکا با حامیان مالی آش در هتل ترامپ در واشنگتن نشان می دهد، او در موضوع اوکراین با دو نفر که در لیست افراد مدنظر تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا درباره رسوایی اوکراین گیت حضور داشتند، صحبت کرده است.

این فایل صوتی ثابت می کند که بر خلاف ادعای ترامپ، او هم با این دو نفر دیدار مستقیم داشته و هم شخصا برای برکناری سفیر آمریکا در اوکراین مداخله کرده است.

طبق گزارش روزنامه ) حضور یووانوویچ در جلسه علنی استیضاح ترامپ   به نوشته نیویورک تایمز، صحبت هایی که در نوار ضبط و برای اولین بار روز شنبه منتشر شده، اظهارات مکرر آقای ترامپ درباره اینکه او شناختی از لِو پارناس و ایگور فرومن ندارد را زیر سوال برده است.

این دو مرد بعدا با رودی جولیانی وکیل شخصی رییس جمهور درباره اعمال فشار بر اوکراین همکاری کردند .

گفته می شود که این نوار توسط تلفن همراه آقای فرومن ضبط شده و این اظهارنظر که وی در دیدار با ترامپ از ماری یووانوویچ سفیر وقت واشنگتن در کی یف انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار یک فایل ویدئویی رابطه ترامپ با دو شخص جنجالی «اوکراین گیت» را ثابت کرد

انتشار یک فایل ویدئویی رابطه ترامپ با دو شخص جنجالی «اوکراین گیت» را ثابت کرد