مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 17:102020-01-26حوادث

پایان عملیات 3ساعته برای مهار آتش سوزی لنج های صیادی


چهار فروند لنج صیادی که در بندرگاه جاسک دچار حریق شده بودند با حضور تیم های امداد نجات از دریا و خشکی پس از 3 ساعت تلاش مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، پیش از ظهر امروز یکشنبه 6 بهمن ماه، به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی در یک فروند لنج صیادی پهلو گرفته در بندرگاه جاسک و تماس با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی تیم های امداد و نجات از خشکی و دریا به محل اعزام  و پس از تلاش 3 ساعته آتش سوزی به شکل کامل مهار شد.

در این عملیات تیم های امداد و نجات سازمان بنادر و دریانوردی، یدکش آتشخوار نداجا، مرکز آتش نشانی شهرستان جاسک، آتش نشانی ندسا، آتش نشانی پدافند نیروی هوایی  و شناور همیار ناجی مشارکت داشتند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر در خصوص جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت 12:30ظهر امروز یکشنبه 6 بهمن ماه یک فروند لنج صیادی به دلایلی که درحال بررسی است دچار حریق شد که با توجه به فایبر گلاس بودن جنس بدنه لنج و شدت باد در منطقه زبانه های آتش به لنج های مجاور نیز سرایت کرد.

محمدحسینی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از وقوع خسارات بیشتر، تیم مدیریت بحران حادثه وارد عمل شده و 12 فروند لنج دیگر را از اسکله جدا و به گوشه ای امن منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات 3ساعته برای مهار آتش سوزی لنج های صیادی

پایان عملیات 3ساعته برای مهار آتش سوزی لنج های صیادی