مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 03:002020-01-26بين الملل

افشاگری جان بولتون درباره اوکراین گیت


ترامپ ماه اوت به بولتون گفت می خواهد توقف کمک ها به اوکراین تا زمانی که اوکراینی ها به تحقیقات در مورد رقبا کمک کنند، ادامه پیدا کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ‎‎‎‎‎؛ نیویورک تایمز در گزارش اختصاصی خود نوشته است بر اساس نسخه پیش نویس کتاب جان بولتون، ترامپ ماه اوت به بولتون گفت می خواهد توقف کمک ها به اوکراین تا زمانی که اوکراینی ها به تحقیقات در مورد رقبا کمک کنند، ادامه پیدا کند.

چاک شومر سناتور دموکرات در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز که نشان می دهد ترامپ از موضوع کمک به اوکراین در جهت اهداف خود در مقابل دموکرات ها بهره گرفته است، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: جان بولتون شواهد و مدارکی دارد.

این بستگی به چهار عضو جمهوریخواه سنا دارد که اطمینان حاصل کنند جان بولتون، میک مولوانی و دیگران که آگاهی مستقیم از اقدامات رییس جمهور ترامپ دارند در دادگاه سنا شهادت دهند.

آدام شیف رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا نیز در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اکنون می دانیم چرا رییس جمهور مانع درخواست ما برای شهادت دادن بولتون شد.

بولتون به طور مستقیم اصل دفاعیه رییس جمهور را رد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری جان بولتون درباره اوکراین گیت

افشاگری جان بولتون درباره اوکراین گیت