مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-27بين الملل

واکنش ترامپ به کتاب منتشر نشده بولتون درباره «اوکراین گیت»


رییس جمهور آمریکا ساعاتی بعد از انتشار بخش هایی از کتاب «جان بولتون» که موضوع آن پرونده جنجالی «اوکراین گیت» است، به افشاگری مشاور امنیت ملی سابق خود واکنش نشان داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان بولتون در کتاب تازه خود که هنوز منتشر نشده است، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را متهم کرده که در ماجرای موسوم به اوکراین گیت عمدا کمکهای نظامی به اوکراین را مسدود کرده بود تا دولت اوکراین در تحقیقات از رقیبش در انتخابات به وی کمک کند.

این اتهام زنی مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید واکنش ترامپ را به دنبال داشته و او گفته که بولتون برای فروش کتابش دروغ گفته است.

بامدا امروز دوشنبه بود که روزنامه نیویورک تایمز از دسترسی به بخش هایی از کتاب جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید خبر داد؛ کتابی که هنوز منتشر نشده و موضوع آن درباره پرونده جنجالی موسوم به اوکراین گیت است؛ پرونده ای که دموکرات ها به خاطر آن رییس جمهور آمریکا را استیضاح کردند.

این روزنامه براساس متنی از کتاب جدید جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا که هنوز چاپ نشده و به دست این روزنامه رسیده است گزارش داد، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در ماه اوت 2019 به مشاورانش در کاخ سفید گفته بود که قصد دارد به مسدود کردن کمک 391 میلیون دلاری نظامی آمریکا به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به کتاب منتشر نشده بولتون درباره «اوکراین گیت»

واکنش ترامپ به کتاب منتشر نشده بولتون درباره «اوکراین گیت»