مشکلات رشد فکری دانش آموزان در پی استفاده بیمارگونه از فضای مجاریبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، امیر خوراکیان معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی فضای مجازی در بیست سومین جلسه فکرانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به ویژگی های فضای مجازی گفت: - معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی فضای مجازی گفت: دانش آموز بعلاوه فضای مجازی با دانشآموز منهای فضای مجازی متفاوت است. آیا آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت این تفاوت را در برنامه ریزی ها لحاظ کرده است؟ استفاده افراطی از اینترنت. زندگی، خرید، ارتباطات، بازی، سرگرمی و. همه در فضای مجازی است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، امیر خوراکیان معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی فضای مجازی در بیست سومین جلسه فکرانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به ویژگی های فضای مجازی گفت: تحولاتی که فضای مجازی در پی دارد، ناشی از این ویژگی های آن ازجمله شبکه ای بودن فضای مجازی، هوشمندی و خدماتی شدن این فضا است. وی گفت: در فضای مجازی با کلان داده¬ها مواجهیم که سرمایه بزرگی در مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |