مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-27فناوري

الزام اپراتورها به اطلاع رسانی کارکرد سرویس ارزش افزوده مشترکان


با الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهای تلفن همراه مکلف شده اند اطلاعات کارکرد سرویسهای ارزش افزوده مشترکان را به صورت دوره ای در قالب پیامک برای آنها ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رگولاتوری، پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در راستای شفاف سازی، اطلاع رسانی به مشترکان و حمایت از کسب و کارهای سالم در حوزه سرویس های ارزش افزوده، اپراتورهای موبایل مکلف شده اند حداقل دو هفته یک بار اطلاعات کارکرد سرویس های ارزش افزوده ای که مشترکان فعال کرده اند را به صورت پیامکی برای آنها ارسال کنند.

وی درباره سایر کانالهای اطلاع رسانی سرویسهای خدمات ارزش افزوده که پیش از این فعال شده اند، افزود: مشترکان اپراتورها می توانند در بخش خدمات اپلیکیشن های ایرانسل من، همراه من و رایتل من سرویسهای مختلف خدمات ارزش افزوده را مشاهده کنند و از سرویسهایی که عضو آن هستند اطلاع پیدا کرده و درصورت تمایل عضویت خود را لغو کنند.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، با اشاره به روش کد دستوری برای اطلاع از سرویسهای فعال ارزش افزوده، تصریح کرد: کاربران با شماره گیری کد دستوری #800* می توانند به راحتی کارکرد و سرویسهای خدمات ارزش افزوده ای که عضو آن هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام اپراتورها به اطلاع رسانی کارکرد سرویس ارزش افزوده مشترکان

الزام اپراتورها به اطلاع رسانی کارکرد سرویس ارزش افزوده مشترکان