مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-27اقتصادي

ثبت رکورد گینس برای خودروی برقی هیوندای


گزارش ها حاکیست که خودروی برقی کونا الکتریکی توانسته است با طی مسافتی به ارتفاع بالغ بر پنج هزار متر، یک رکورد جدید را در گینس برای خود به ثبت برساند.

- گزارش ها حاکیست که خودروی برقی کونا الکتریکی توانسته است با طی مسافتی به ارتفاع بالغ بر پنج هزار متر، یک رکورد جدید را در گینس برای خود به ثبت برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر که خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست با استقبال بی نظیری از سوی مشتریان روبرو شده است، بسیاری از شرکت های خودروسازی به سمت و سوی توسعه، تولید و عرضه خودروهای برقی روی آورده اند.

یکی از بهترین و محبوب ترین خودروهای برقی موجود در بازارهای جهانی، هیوندای کونا الکتریکی است که تاکنون توانسته نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان در کشورهای مختلف را به سمت و سوی خود جلب کند.

بر اساس گزارش وب سایت Carscoops، حالا به نظر می رسد که این خودروی برقی با پیمودن مسافتی تا ارتفاع پنج هزار و 731 متر از سطح زمین رکورد جدیدی را در گینس برای خود ثبت کرده است که از نظر بسیاری از کارشناسان و متخصصان فعال در بازار خودرو این رکورد جدید ارزش بالایی برای این شرکت کره ای دارد.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد گینس برای خودروی برقی هیوندای

ثبت رکورد گینس برای خودروی برقی هیوندای