مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 19:502020-01-27بين الملل

هدف ترامپ از ترور سردار سلیمانی ساکت کردن بولتون بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، بامداد امروز روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که نسخه اولیه کتاب خاطرات جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، - بعد از انتشار اطلاعات تازه ای درباره کتاب جان بولتون برخی تحلیلگران این گمانه را مطرح کرده اند که شاید ترامپ با دستور ترور سردار سلیمانی قصد داشته بولتون را از افشاگری در مورد اوکراین گیت بازدارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، بامداد امروز روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که نسخه اولیه کتاب خاطرات جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، نشان می دهد که بر خلاف ادعای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، مسدود کردن کمک های مالی به دولت اوکراین، مستقیما با هدف تحت فشار قرار دادن کی یف جهت پیشبرد پرونده قضایی علیه فرزند جو بایدن از نامزدهای پیشتاز دموکرات ها، صورت گرفته است.

انتشار این اطلاعات از کتاب بولتون موجب شده تا جمهوری خواهان برای احضار مشاور سابق ترامپ جهت ادای شهادت در جریان محاکمه رییس جمهور آمریکا تحت فشار قرار گیرند.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز ، نسخه ای از کتاب بولتون ابتدای ماه جاری میلادی برای بازبینی پیش از نشر به کاخ سفید تحویل داده شده و عملا ترامپ دریافته است که مشاور سابقش اطلاعات مهمی در اختیار دارد که انتشار آن ها می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ترامپ از ترور سردار سلیمانی ساکت کردن بولتون بود؟

هدف ترامپ از ترور سردار سلیمانی ساکت کردن بولتون بود؟