مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 05:252020-01-28بين الملل

هدف ترامپ از شهادت سردار سلیمانی ساکت کردن بولتون بود


برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که رییس جمهوری آمریکا با شهادت سردار سلیمانی به بولتون باج داد تا علیه وی در ماجرای اوکراین گیت افشاگری نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روز گذشته، روزنامه نیویورک تایمز قسمت هایی از کتاب جدید جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید را منتشر کرد که طی آن، وی اعتراف می کند ترامپ در آگوست 2019 به مشاورانش در کاخ سفید گفته بود که قصد دارد به مسدود کردن کمک 391 میلیون دلاری نظامی آمریکا به اوکراین ادامه دهد تا مقامات دولت کی یف مجبور شوند به تحقیقات از جو بایدن نامزد دموکراتها و رقیب انتخاباتی او کمک کنند.

این افشاگری البته پاسخ توییتری ترامپ را در پی داشت تاجایی که وی بولتون را متهم کرد برای فروش کتاب جدیدش که هنوز منتشر نشده، چنین اتهام هایی را به وی نسبت می دهد.

اما داستان انتشار این کتاب و واکنش تند ترامپ گمانه زنی هایی را پیرامون تحولات اخیر خاورمیانه به ویژه شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا به وجود آورده است.

ادعا می شود که وکیل بولتون با انتشار بیانیه ای تایید کرده که وی در تاریخ 30 دسامبر 2019، نسخه ای از کتاب خود را برای کاخ سفید ارسال کرده بود.

این اقدام این فرضیه را مطرح می کند که بولتون قصد داشته قبل از افشاگری، به ترامپ فر صتی برای فکر کردن به عاقبت کار خود بدهد و احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ترامپ از شهادت سردار سلیمانی ساکت کردن بولتون بود

هدف ترامپ از شهادت سردار سلیمانی ساکت کردن بولتون بود