مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:402020-01-28سياسي

همایش تبیین و ایده پردازی گام دوم انقلاب


همایش تبیین و ایده پردازی گام دوم انقلاب ویژه ائمه جمعه وجماعت استان های کردستان کرمانشاه و آذربایجان غربی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد .

- مرکز کردستان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش روحانیت در کشور های اسلامی گفت: امروز دشمنان می خواستند معامله قرن را بر امت های اسلامی تحمیل کنند، اما جبهه مقاومت در این میان شکل گرفت و اندیشه اسلامی در برابر آنان ایستاد .

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان هم در این مراسم گفت: تفکر انقلابی در تحقق مسیر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بسیاری از توطئه ها ی دشمنان را با چالش مواجه کند و در این راه موثر باشد .

آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی افزود روزی که دشمنان اسلام آغاز جنگ تمدن ها را اعلام و جنگی جدی را علیه ما شروع کردند به فکرشان هم نمی رسید که این کار برای آنان تا این حد خطرناک باشد و ظهور و بروز تمدن اسلامی زمینه ساز شکست و نابودی خودشان را فراهم کند .

حجت الاسلام حسن منتظری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب به دنبال تجلی انقلاب اسلامی در قالب تمدن سازی است گفت: تا 40 سال آینده هم کشور بر اساس برنامه ریزی ها و رهنمود های گام دوم انقلاب به جلو حرکت خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تبیین و ایده پردازی گام دوم انقلاب

همایش تبیین و ایده پردازی گام دوم انقلاب