مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:002020-01-28اقتصادي

تکمیل رینگ شهری یزد با ساخت تقاطع غیرهمسطح آتش نشان


رییس کمسیون عمران شورای شهر یزد با بیان این که مدیریت سواره ها برای رسیدن به شهری پیاده محور و ایمن، مهمترین رویکرد عمرانی این دوره شورا است، - ایسنا/یزد رییس کمسیون عمران شورای شهر یزد با بیان این که مدیریت سواره ها برای رسیدن به شهری پیاده محور و ایمن، مهمترین رویکرد عمرانی این دوره شورا است، گفت: ساخت تقاطع غیر همسطح آتش نشان با اعتبار اولیه 14 میلیارد تومان تصویب شد.

محسن عباسی هرفته شب گذشته هفتم بهمن ماه در جمع خبرنگاران در خصوص طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آتش نشان در یزد، با بیان این که این طرح در تقاطع بلوار دانشجو و پروفسور حسابی ساخته می شود، اظهارکرد: برآورد اولیه برای شروع فاز یک این طرح در سال جاری 14 میلیارد تومان است.

وی با بیان این که این طرح بخشی از رینگ شهری یزد محسوب می شود افزود: عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح آتش نشان در سال آینده آغاز می شود و تلاش می شود در نیمه اول سال آینده نیز به بهره برداری برسد.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در ادامه، گفت: با ساخت این تقاطع و بازپیرایی میدان شهدای محراب بخش بزرگی از رینگ شهری یزد تکمیل و این نوید را می دهیم تا پایان دوره شورای پنجم سایر تقاطع های دیده شده در طرح جامع نیز اجرایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل رینگ شهری یزد با ساخت تقاطع غیرهمسطح آتش نشان

تکمیل رینگ شهری یزد با ساخت تقاطع غیرهمسطح آتش نشان