مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-28ورزشي

بروکراسی و پاس دادن ها را کنار بگذاریم


نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی خلق فرصت از شرایط تحریمی را مستلزم کنار گذاشتن بروکراسی و پاس دادن های اداری دانست.

- نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی خلق فرصت از شرایط تحریمی را مستلزم کنار گذاشتن بروکراسی و پاس دادن های اداری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بختیار نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس گفت: اکنون در شرایط تحریمی قرار داریم ولی می توانیم از آن فرصت خلق کنیم، ولی مشروط به این که بروکراسی ها و پاس دادن ها را کنار بگذاریم و دولت باید در این باره به صورت جدی تصمیم بگیرد.

این عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: ممکن است در یک موضوعی مدیران ادارات موضوع را به مدیران کل پاس دهند و آنها نیز همان موضوع را به مرکز پاس دهند، این را کنار بگذارید.

لازم است رییس جمهور در این حوزه سازوکاری مناسب در نظر بگیرد.

بانک ها و کارآفرینان و جوانان دچار مشکل شده اند برای مثال برای یک وام، جوانی را سال ها معطل می کنند و آن جوان ناامید می شود.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر ورزش نسبت به اتمام طرح های نیمه تمام تذکر داد و از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست که به بیمارستان آیت الله گلپایگانی توجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی و پاس دادن ها را کنار بگذاریم

بروکراسی و پاس دادن ها را کنار بگذاریم