مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-28سياسي

آزمون سراسری قرآن وعترت


هیجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن وعترت ساعت هشت صبح روز جمعه همزمان با آغاز چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور شرکت کنندگان از سراسر استان در 9 حوزه برگزار می شود.

- مرکز کردستان، سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت: آزمون به منظور سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی کشوروایجاد انگیزه در جامعه برای فراگیری معارف قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور دراستان برگزار می شود.

عبید رستمی افزود:آموزش های قرآن و عترت در موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و به روز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته های مختلف ازدیگر اهداف برگزاری این آزمون است.

رستمی گفت: آزمون در 4 گروه امتحانی و 15 رشته شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (2 رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (2 رشته)، گروه حفظ قرآن کریم (9 رشته) و گروه آموزش ­های الکترونیک (2 رشته) در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: تعداد 2 هزارو229 نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده که از این تعداد 809 نفر مربوط به شهرستان سنندج است که بیشترین شرکت کننده را دراین آزمون دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون سراسری قرآن وعترت

آزمون سراسری قرآن وعترت