مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-28سياسي

هشدار جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به عواقب لایحه بودجه 98 آموزش و پرورش


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی در بیانیه ای نسبت به عواقب لایحه بودجه 98 آموزش و پرورش هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی در بیانیه ای نسبت به عواقب لایحه بودجه 98 آموزش و پرورش هشدار داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: مسئولان باید بدانند! هر هزینه ای در آموزش و پرورش میک نند هزینه سرمایه ای است،هزینه محض نیست؛ پولی که آنجا خرج می شود، در واقع، سرمایه گذاری دارد می شود؛ به این چشم به آموزش و پرورش نگاه کنند، به این چشم بودجه گذاری کنند، به این چشم امکانات معیشتی فراهم کنند                               رهبر معظم انقلاب باسلام  در روز های اخیر با مشخص شدن اعداد و ارقام بودجه سال 1399 وزارت آموزش و پرورش موج نگرانی در بین کارشناسان، اساتید و صاحبنظران ایجاد شد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در راستای رسالت خود لازم می داند نکاتی را به شرح زیر بیان کند در برخی موارد حرف هایی عجیب در باب اهمیت دادن به آموزش و پرورش از زبان مسئولان دولت میشنویم برای مثال می گویند: از بین وزارتخانه ها بیشترین بودجه برای آموزش و پرورش است! هر آدم عاقلی می داند که این مساله ای طبیعی است، این وزارتخانه بیشترین کارمند را دارد، بیشترین مخاطب را هم آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به عواقب لایحه بودجه 98 آموزش و پرورش

هشدار جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به عواقب لایحه بودجه 98 آموزش و پرورش