مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-28سياسي

رتبه 104 ایران در شاخص سرمایه انسانی جهان/ضرورت توجه به تربیت نیروی مهارتی


رییس دانشگاه فنی وحرفه ای با تاکید بر ضرورت تربیت نیروهای مهارتی در کشور گفت: ایران در فهرست شاخص سرمایه انسانی سال 2017 در رتبه 104 از میان 130 کشور قرار دارد.

- رییس دانشگاه فنی وحرفه ای با تاکید بر ضرورت تربیت نیروهای مهارتی در کشور گفت: ایران در فهرست "شاخص سرمایه انسانی سال 2017" در رتبه 104 از میان 130 کشور قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم صالحی عمران در کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی که به عنوان بزرگترین رویداد علمی و تخصصی آموزش منابع انسانی در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، در خصوص مهارت آموزی، توسعه سرمایه انسانی و اشتغال، گفت: مبحث نیروی انسانی مسئله بسیار با اهمیت و مهمی است، اساساً ایجاد آموزش عالی در کشور در راستای تربیت نیروی انسانی برای کادر اداری و دولتی (State Cader) شکل گرفت و توسعه پیدا کرد.

صالحی عمران افزود: اگر به صورت تاریخی و ریشه ای مسئله پیدایش و گسترش آموزش عالی در کشور را بررسی کنیم، در می یابیم دولت ها برای تأمین نیاز منابع انسانی در ادارات دولتی به سمت ایجاد دانشگاه ها گام برداشتند؛ چراکه تجربه غرب هم این را نشان می داد و بر همین الگو دانشگاه تهران به عنوان اولین مرکز آموزش عالی در کشور تأسیس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 104 ایران در شاخص سرمایه انسانی جهان/ضرورت توجه به تربیت نیروی مهارتی

رتبه 104 ایران در شاخص سرمایه انسانی جهان/ضرورت توجه به تربیت نیروی مهارتی