مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-28بين الملل

ناسزاهای زشت عباس به ترامپ؛ با اعلام معامله قرن، مانع تظاهرات مردم نخواهیم شد


یک شبکه صهیونیستی گزارش کرد، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جلسه ای پشت درهای بسته از طرح معامله قرن بشدت ناراضی است و از اینکه دونالد ترامپ او را تهدید کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کانال 2 تلوزیون رژیم صهیونیستی، در گزارش روز دوشنبه خود ادعا کرد که  محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، پس از رونمایی از معامله قرن، به فلسطینیان، اجازه تشدید تنش با رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری ارم ، در این گزارش آمده که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست غیرعلنی جنبش فتح، گفته است کسی نخواهد توانست مانع درگیری ها در کرانه باختری شود و حتما تنشی میان ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در خواهد گرفت.

  در این گزارش به نقل از منابعی که در نشست یادشده حضور داشتند، آمده است که محمود عباس  ضمن دشنام دادن به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با خونسردی گفته که تهدیدهای مستمر او را نخواهد پذیرفت و به آمریکا نَه خواهد گفت.

طبق این گزارش محمود عباس هشدار داده است که با فروش وطنش به گور نخواهد رفت.

وبسایت آی.

24 رژیم صهیونیستی در این خصوص نوشت: در نشستی که پشست درهای بسته برگزار شد، محمود عباس کلمات بدی علیه ترامپ به کار برد و گفت سگ پسر سگ مرا تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسزاهای زشت عباس به ترامپ؛ با اعلام معامله قرن، مانع تظاهرات مردم نخواهیم شد

ناسزاهای زشت عباس به ترامپ؛ با اعلام معامله قرن، مانع تظاهرات مردم نخواهیم شد