مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 15:452020-01-28ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی 54 طرح عمرانی دهه فجر در نکا


فرماندار نکا از افتتاح و کلنگ زنی 54 طرح به مناسبت دهه فجر در نکا خبر داد و گفت: در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و کلنگ زنی 54 طرح در نکا خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، عبدالجواد توحیدی مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه اظهار کرد: همه ما تلاش داریم تا خدمات مناسب به مردم ارائه و مردم با دستاوردهای نظام آشنا شده و به عملکردها واقف باشند.

وی با اعلام اینکه در دهه فجر امسال همچون سال های گذشته پروژه های مختلفی در سطح شهر و روستا اجرایی می شود، افزود: تلاش داریم تا خدمات مختلف در شهر و روستا ارائه شود و مردم از این خدمات رسانی رضایت مند باشند.

فرماندار نکا گفت: علاوه بر طرح های مختلف در شهر و روستای نکا، تنها در بخش هزارجریب و به همت بخشداری هزارجریب 3 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

توحیدی مقدم با اشاره به پروژه های مختلف دهه فجر امسال در نکا یادآور شد: این پروژه های در بخش های مختلف کشاورزی، آب، برق، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، صنعت و معدن، امداد، راهداری، بهزیستی، شهرداری، نیروگاه، مخابرات، بنیاد مسکن و نفت ارائه می شود و خدمات رسانی وسیعی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 54 طرح عمرانی دهه فجر در نکا

افتتاح و کلنگ زنی 54 طرح عمرانی دهه فجر در نکا