مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 15:452020-01-28اقتصادي

یازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو در قزوین گشایش یافت


در این نمایشگاه با مشارکت 44 شرکت تولیدی و نمایندگان مطرح شرکت ها و توزیع قطعات یدکی محصولات خودرو از استان های قزوین، آذربایجان شرقی،تهران، فارس، همدان، مازندران، گیلان، البرز و اصفهان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قروین در حاشیه مراسم برپایی این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه قزوین از قطب های اصلی در زمینه تولید قطعات یدکی خودرو است، طی سال های اخیر اقدام به برپایی نمایشگاه های تخصصی کردیم که با استقبال فراوانی نیز از سوی تولیدکنندگان این صنعت روبرو شده است.

علی اصغر حاجی محمدی با بیان اینکه این نمایشگاه تا یازدهم بهمن ماه دایر خواهد بود،افزود: ترمز انواع خودروهای سبک و سنگین، تولید فیلتر انواع خودرو،دستگاههای دیاگ و تجهیزات کامل تعمیرگاهی،قطعات خودروهای سنگین ، تزیینات خودرو و روان کننده های کلاچ اتوماتیک از جمله تجهیزات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

وی افزود: ارائه قابلیت ها و توانمندی های مشارکت کنندگان، افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت، ایجاد فرصت برای صنعت گران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات و تولیدات بخش های مرتبط با تولید قطعات و برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیاز از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو در قزوین گشایش یافت

یازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو در قزوین گشایش یافت