مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-29سياسي

افرادی که شناسامه خود را گم کردند 15 بهمن به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند


مدیرکل ثبت احوال مازندران با بیان اینکه تمهیدات لازم ثبت احوال مازندران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است، گفت: افرادی که شناسنامه خود را گم کردند و در خواست شناسنامه جدید دارند تا 15 بهمن ماه امسال به دفاتر پیشخوان دولت یا نمایندگی های .

- علی رجبی درباره تمهیدات ثبت احوال مازندران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: شناسنامه جدید برای افرادی که برای نخستین بار شناسنامه خود را گم کرده اند یک روزه صادر می شود.

وی افزود: افرادی که شناسنامه خود را گم کردند و در خواست شناسنامه جدید دارند تا 15 بهمن ماه امسال به دفاتر پیشخوان دولت یا نمایندگی های ثبت احوال در شهرستان ها مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال مازندران بیان کرد: صدور شناسنامه جدید برای افرادی که دومین یا سومین بار شناسنامه خود را گم کردند حدود یک ماه طول می کشد.

این مسؤول با اعلام اینکه افرادی که درخواست صدور کارت ملی را دارند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای انتخابات از سوی ثبت احوال مازندران اندیشیده شده است و پاسخگوی درخواست مردم در سریع ترین زمان ممکن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که شناسامه خود را گم کردند 15 بهمن به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند

افرادی که شناسامه خود را گم کردند 15 بهمن به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند