مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-29سياسي

عجیب و آزاردهنده؛ دعوت کن، پول بگیر!


«با سلام و درود.

گروه انتخابات مجلس.

یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، جهت پیشبرد کمپین تبلیغاتی و دعوت شما ملت عزیز به پای صندوق های رای، - با سلام و درود.

گروه انتخابات مجلس.

یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، جهت پیشبرد کمپین تبلیغاتی و دعوت شما ملت عزیز به پای صندوق های رای، اقدام به ایجاد این کمپین تشوبقی نموده است.

اگر از گوشی هوشمند استفاده می کنید و با پیام رسان هایی که امکان ایجاد گروه در آن ها وجود دارد، سر و کار دارید احتمالا در روزهای اخیر در گروه هایی به عنوان "انتخابات مجلس" و مضامینی که به آن اشاره شد برخورد کرده اید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوم اسفند 1398 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و با نزدیک شدن به زمان تبلیغات کاندیداها و به خصوص با پیشرفت تکنولوژی، هر روز با انواع جدیدی از تبلیغات مواجه می شویم.

در سال های گذشته پخش تراکت، برگزاری همایش و سخنرانی، چسباندن پوستر به دیوار و حتی پذیرایی از انواع مختلف تبلیغات انتخاباتی به حساب می آمدند.

با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف، استفاده از تبلیغات در فضای مجازی هم کم کم به روش های گذشته اضافه شد.

کاندیداهای انتخابات با ایجاد کانال و گروه در پیام رسان ها تلاش داشتند صدای خود را به گوش مردم برسانند و برای خود طرفدار جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب و آزاردهنده؛ دعوت کن، پول بگیر!

عجیب و آزاردهنده؛ دعوت کن، پول بگیر!