مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-30بين الملل

در رسانه های آمریکا؛ همه مردان ترامپ، علیه ترامپ


انتشار کتاب جدید جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید که در آن از مشاهدات عینی خود درباره رسوایی اوکراین نوشته برایش عضویت افتخاری در باشگاه بدها را به ارمغان آورده است.

- انتشار کتاب جدید جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید که در آن از مشاهدات عینی خود درباره رسوایی اوکراین نوشته برایش عضویت افتخاری در "باشگاه بدها" را به ارمغان آورده است.

این باشگاه ویژه مقام هایی است که در سه سال گذشته با سر و صدای زیاد به کاخ سفید دعوت شدند اما پس از اخراج یا استعفاء و به محض موضع گیری علیه رییس جمهوری آمریکا یک شبه به "آدم های به درد نخور و ناحسابی و حتی کودن مثل سنگ" تبدیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی، فیلیپ بامپ، تحلیل گر روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی به بهانه توییت های جدید دونالد ترامپ علیه جان بولتون، نگاهی انداخته به فهرست طولانی مقام های سابق کاخ سفید و نحوه مواجهه رییس جمهور آمریکا با آنها پیش و پس از حضورشان در تیم رییس جمهور.

او در ابتدای این یادداشت با اشاره به یکی از دیالوگ های شکسپیر در نمایشنامه اوتلو نوشته: یک تفاوت اساسی میان دونالد ترامپ و روسای جمهوری قبلی آمریکا - و شاید همه مقام های سیاسی تاریخ آمریکا - این است که او قلبش را روی آستینش می بندد! منظورم از قلب در اینجا عصبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در رسانه های آمریکا؛ همه مردان ترامپ، علیه ترامپ

در رسانه های آمریکا؛ همه مردان ترامپ، علیه ترامپ