موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 07:072020-01-30سياسي

زباله های 273 روستای قزوین به مکان نامشخص منتقل می شود


اکرم نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای این تعداد از روستاها که معادل 11 هزار و 78 خانوار و 32 هزار و 746 نفر را تشکیل می دهد، هنوز برنامه مشخصی در حوزه ساماندهی زباله و پسماند تهیه و تدوین نشده است.

وی با بیان اینکه زباله 220 روستای استان به جایگاه مدیریت پسماند محمدآباد قزوین منتقل می شود، تصریح کرد: مابقی روستاها برای ساماندهی پسماند و زباله ها از جایگاه اختصاصی و مشترک استفاده می کنند.

نجفی تصریح کرد: زباله های 129 روستای استان قزوین نیز به جایگاه اختصاصی و 224 روستا هم به جایگاه مشترک منتقل می شود که لازم است برای مدیریت پسماند این جایگاه ها برنامه جامع و مدونی تدوین شود.

این مسوول به وضعیت زباله های منطقه رودبار الموت اشاره و یادآور شد: با بررسی های انجام شده در بخش رودبار الموت شرقی 84 روستا وجود دارد که از این میان، زباله های 15 روستا به جایگاه مشترک و 39 روستا نیز به مکان های نامعلومی منتقل می شود.

نجفی با بیان اینکه مکان های نامشخص برای انتقال زباله به طور معمول در پرتگاه یا حوالی روستاها خلاصه می شود، افزود: ادامه این روند نه تنها مشکلات زیست محیطی ایجاد می کند، بلکه چهره روستاهای منطقه را مخدوش می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های 273 روستای قزوین به مکان نامشخص منتقل می شود

زباله های 273 روستای قزوین به مکان نامشخص منتقل می شود