مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-30سياسي

122 شعبه آرای مردم نکا را در انتخابات جمع آوری می کند


122 صندوق ثابت و سیار آرای مردم شهرستان را در انتخابات پیش روی جمع آوری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالجواد توحیدی مقدم صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به تقارن مراسم سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی خارج از مسئولیت و جایگاه ویژه نظامی شأن شخصیت مردمی والایی داشتند به طوری که مورد تأیید همه جریانات و گروه های رسمی نظام بودند لذا جهت پاسداشت خون شهدا و این شخصیت شایسته انقلابی مردم بار دیگر با مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن در جهت هم افزایی و آگاهی هر چه بیشتر با آرمان های امام راحل و خون شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

وی همچنین از انتخابات به عنوان یک مانور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی- فرهنگی و همچنین نشانه قدرت نظام در کشور یاد کرد که مردم با هر گرایش و سلیقه فکری در جهت بستر سازی و نشاط اجتماعی حاضر می شوند.

فرماندار نکا گفت :122 شعبه اخذ رأی شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی خواهد بود که از این تعداد 92 شعبه شهری و مرکزی و همچنین 22 شعبه سیار و ثابت در بخش هزار جریب شهرستان نکا هستند.

این مسئول همچنین از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و قانون مند در این شهرستان خبر داد و همچنین متذکر شد: ما به عنوان امین مردم و مسئول اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

122 شعبه آرای مردم نکا را در انتخابات جمع آوری می کند

122 شعبه آرای مردم نکا را در انتخابات جمع آوری می کند