مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-30ورزشي

4 هزار عنوان برنامه متنوع فرهنگی در دهه فجر درقزوین برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:بمناسبت دهه مبارک فجر حدود 4 هزار عنوان برنامه متنوع فرهنگی، علمی، ورزشی، سیاسی، بصیرتی و دینی درمناطق مختلف استان قزوین برگزارمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی قابل در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز پنجشنبه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: دنیا نظام را در سال های گذشته زیاد جدی نگرفت و امروز با گذشت 41 سال فهمید انقلاب دنبال آرمان هایی است که مردم ستمدیده و ملل مظلوم جهان را بیدار کرده و از زیر تسلط مستکبران نجات دهد.

وی اضافه کرد: آنچه امروز از مستکبران دیده می شود این است که دشمن هر سال نقشه های جدیدی را پیاده می کند اما به دلیل عمق نفوذ جمهوری اسلامی همواره از مواضع خود عقب نشینی می کند.

قابل یادآور شد: یک زمان در مرزهای کشور درگیری داشتیم و یک زمان جنگ تحمیلی را سپری کردیم و اگر در گذشته در پشت مرزها بودیم امروز نیروهای ما در بلندی های جولان حضور دارند و با شجاعت پایگاه آمریکایی را با موشک مورد حمله قرار می دهیم که دشمن تعجب می کند و شکوه می شود.

وی بیان کرد: دشمنان روز اول گفتند هیچ آسیبی ندیده ایم اما امروز گفته اند 50 نفر آسیب مغزی دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار عنوان برنامه متنوع فرهنگی در دهه فجر درقزوین برگزار می شود

4 هزار عنوان برنامه متنوع فرهنگی در دهه فجر درقزوین برگزار می شود