مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 21:002020-01-30فرهنگي

هرگز کاری بدون دغدغه اجرا نکرده ام


نوشین تبریزی که با نمایش «تالاب هشیلان» در بخش مرور سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد، این نمایش را نقدی اجتماعی و اثری ضد خشونت علیه زنان می داند.

- نوشین تبریزی که با نمایش تالاب هشیلان در بخش مرور سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد، این نمایش را نقدی اجتماعی و اثری ضد خشونت علیه زنان می داند.

این هنرمند تئاتر به ایسنا گفت: هرگز کاری اجرا نکرده ام که بی دغدغه باشد و صرفا به دنبال کارگردانی نبوده ام بلکه همواره سعی کرده ام حرفی اجتماعی برای آن دوره خاص داشته باشم.

او ادامه داد: نمایش تالاب هشیلان هم یک کار رئال اجتماعی و اثری درباره خشونت علیه زنان است و گوشه هایی هم به جنگ و تبعات آن می زنیم و به یکسری از اتفاقات اجتماعی هم توجه داریم، اتفاقاتی که برخی از افراد را ناگزیر به مهاجرت، تغییر شغل و .

می کند.

تبریزی خاطرنشان کرد: بارها دیده ام برخی از دوستان فقط به دنبال کارگردانی هستند و خیلی دغدغه های اجتماعی برایشان مطرح نیست.

اما من همیشه به مسایل اجتماعی توجه داشته ام.

او در پاسخ به این پرسش که جشنواره تئاتر فجر در دوره های مختلف برگزاری خود تا چه حد توانسته بستری را برای تعامل و گفتگوی میان هنرمندان و تبادل تجربیات میان آنان فراهم آورد، توضیح داد: تئاتر قرار است آینه دموکراسی باشد ولی وقتی خودمان نمی توانیم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگز کاری بدون دغدغه اجرا نکرده ام

هرگز کاری بدون دغدغه اجرا نکرده ام