مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-31سياسي

استقبال مسؤولان و مردم از امام جمعه جدید نکا


حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی امام جمعه جدید نکا با استقبال گرم و باشکوه مردم و مسؤولان ولایت مدار نکا، اولین نماز جمعه این شهرستان را اقامه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، استقبال مسؤولان و مردم از امام جمعه جدید نکا امروز جمعه، از بیت آیت الله محمدی لایینی تا مصلای بزرگ شهرستان نکا برگزار و اولین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی اقامه شد.

    مراسم معارفه امام جمعه نکا با حضور حجت الاسلام محمد انتظاری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، در این مراسم با تجلیل و تقدیر از تلاش های دو دهه حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی امام جمعه وقت نکا که اکنون به سمت نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری منصوب شدند؛ سنگر نماز جمعه را سنگری عبادی و سیاسی دانست که وحدت آفرین است.

  حجت الاسلام محمد انتظاری گفت: نماز جمعه، سنگری دشمن شکن و وحدت آفرین است که باید حضور حداکثری مردم در این پایگاه عبادی و سیاسی، این سنگر حفظ شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر، دهه افتخار ماست که باید دستاوردهای نظام به درستی برای مردم بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مسؤولان و مردم از امام جمعه جدید نکا

استقبال مسؤولان و مردم از امام جمعه جدید نکا