مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 04:552020-02-01اقتصادي

24 طرح راهداری سیستان و بلوچستان در دهه به بهره برداری می رسد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افتتاح 24 طرح راهداری با اعتبار 494 هزار و 900 میلیون ریال در دهه فجر سال جاری خبر داد.

- ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت در شهرستان های زابل، هامون، خاش، سیب و سوران، سراوان، هیرمند، میرجاوه، زاهدان، مهرستان و احداث سایت موقت پایانه مرزی ریمدان در چابهار مهمترین طرح های قابل افتتاح این اداره کل در دهه فجر را تشکیل می دهند.

وی با بیان عملیات ساخت این پروژه های راهداری از سال گذشته آغاز و در سال جاری به اتمام رسید، گفت: با بهره برداری از این طرح ها در دهه فجر امسال، 17 هزار و 214 خانوار سیستان و بلوچستان در 113 روستا از مزایای آنها بهره مند می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان مجموع طول راه های قابل افتتاح دهه فجر سال جاری را افزون بر 154 کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه این اداره کل ارتقاء کیفیت و تأمین تردد ایمن در جاده هاست.

کرد با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان در سال جاری در زمینه اجرای آسفالت و روکش، حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار، صادرات از دو پایانه مرزی میلک و میرجاوه، طرح جابجایی زوار پاکستانی اربعین حسینی (ع) و مدیریت امدادرسانی و بازگشایی محور های درگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 طرح راهداری سیستان و بلوچستان در دهه به بهره برداری می رسد

24 طرح راهداری سیستان و بلوچستان در دهه به بهره برداری می رسد