مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 05:102020-02-01فرهنگي

آزمون سراسری قرآن و عترت در مرند برگزار شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند از برگزاری هجدهمین آزمون قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور با حضور 142 نفر در شهرستان مرند خبر داد.

- مهران فرجی، در گفتگو با خبرنگار مهر در مرند، ابراز داشت: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم همزمان با سراسر کشور، روز جمعه طی 2 نوبت در مدرسه علامه جعفری شهرستان مرند برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون که با حضور تعداد 142 نفر از داوطلبین برگزار شد، شرکت کنندگان در رشته های حفظ جز 30، حفظ سوره بقره، جز 5 و 10 جز و 25 جز و حفظ کل قرآن کریم و مفاهیم به رقابت پرداختند که به برگزیدگان گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

فرجی با بیان اینکه در شهرستان مرند 5 مؤسسه قرآن و عترت و 130 کانون فرهنگی و هنری مساجد و خانه های نور به فعالیت می پردازند، اظهار داشت: شهرستان مرند یکی از مناطق پرافتخار کشور در تربیت و پرورش علاقه مندان به علوم قرآنی و دینی است که همه ساله نیز به تعداد آنها افزوده می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند همچنین از برگزاری آزمون سرسری انجمن خوشنویسان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت ارزنده هنرمندان خوشنویس مرندی و حضور شهروندان علاقه مند به این رشته فاخر هنری در دوره های مختلف آموزشی در طول سال این اداره با همکاری انجمن خوشنویسان شعبه مرند همه ساله نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون سراسری قرآن و عترت در مرند برگزار شد

آزمون سراسری قرآن و عترت در مرند برگزار شد