مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-01ورزشي

تیم های ذاکر، آرش و دلسوختگان اهل بیت حریفان خود را شکست دادند


در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال قم تیم های ذاکر، آرش و دلسوختگان اهل بیت حریفان خود را شکست دادند و یک بازی به تساوی انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته نخست از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان قم شامگاه جمعه به پایان رسید و در 4 بازی برگزار شده در سالن شهید حیدریان قم 28 گل رد و بدل شد.

در این مسابقات و در پرگل ترین مسابقه تیم های آرش و رستوران گلریز با هم روبرو شدند که در این دیدار تیم مدعی آرش موفق شد 6 بر 3 حریف خود را شکست دهد و با این پیروزی موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

همچنین تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت در دیداری یک طرفه با نتیجه قاطع 6 بر صفر برابر تیم شهید رییس کرمی به پیروزی رسید و ذاکر دیگر تیم برنده دیدارهای این هفته بود که 5 بر 2 مقابل تیم سوهان محمد سیما پیروز شد.

همچنین در مسابقه تیم های مقاومت و خادم الحسین دو تیم در پایان با تساوی 3 بر 3 زمین را ترک و امتیازات را تقسیم کردند تا تنها دیدار بدون برنده این هفته، مسابقه مقاومت و خادم الحسین باشد.

در لیگ برتر فوتسال استان قم که نام جام شهدای مدافع حرم برگزار می شود 8 تیم حضور دارند که تیم قهرمان جواز حضور در مسابقات زیر گروه لیگ دسته دوم فوتسال ایران را به دست می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های ذاکر، آرش و دلسوختگان اهل بیت حریفان خود را شکست دادند

تیم های ذاکر، آرش و دلسوختگان اهل بیت حریفان خود را شکست دادند