مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 06:452020-02-01ورزشي

واکنش سایت AFC به انتقال استوکس و بودوروف به سرخابی ها


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی مهم ترین نقل و انتقالات یک هفته اخیر در فوتبال آسیا از جمله سرخابی های پایتخت پرداخت.

- ، هم زمان با پایان نقل و انتقالات زمستانی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی مهم ترین انتقالات فوتبال آسیا در یک هفته اخیر پرداخت و نوشت: استقلال توانست نیکولای بودوروف بلغاری را از زسکا صوفیه بلغارستان به خدمت بگیرد.

این مدافع میانی 33 ساله در سال 2004 فعالیت خود را با پیرین بلاگووگراد آغاز کرد و در سال 2009 به لیتکس پیوست؛ او سپس در تیم فولام انگلیس به بازی گرفته شد و توانست در انگلیس بازی کند، سپس بعد از حضور قرضی در تیم میتیلند دانمارک، او بار دیگر به فوتبال بلغارستان برگشت.

این نخستین حضور بودرووف در قاره آسیا است، جایی که او نه تنها قصد دارد به استقلال کمک کند تا نهمین عنوان قهرمانی لیگ ایران را کسب کند، بلکه در لیگ قهرمانان آسیا 2020 نیز رقابت خواهد کرد، جایی که باشگاه در گروه A با تیم های الوحده امارات، الشرطه عراق و الاهلی عربستان سعودی هم گروه است.

هم چنین پرسپولیس نیز آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی را به فهرست نفرات خود اضافه کرد.

استوکس که از سال 2005 کار خود را با آرسنال آغاز کرد، بیش تر دوران کار خود را در اروپا گذراند، اما اولین حضور خود در آسیا را در سال 2018 با پیوستن به باشگاه ایرانی تراکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سایت AFC به انتقال استوکس و بودوروف به سرخابی ها

واکنش سایت AFC به انتقال استوکس و بودوروف به سرخابی ها