مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 08:052020-02-01سياسي

چشم بادامی های چینی در تعطیلات سال نو به فارس نمی آیند


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از سه الی چهار ماه گذشته برنامه ریزی جامعی برای جذب گردشگران خارجی در تعطیلات سال نو چینی به ایران از سوی وزارتخانه میراث فرهنگی و به طبع آن ادارات کل مستقر در تعدادی از استان ها از جمله فارس انجام شد.

مصیب امیری افزود: با توجه به انتشار و شیوع بیماری کرونا که مبداء آن از چین بوده فعلا برنامه ریزی ها برای حضور گردشگران چینی در ایران و استان فارس به تعویق افتاده است.

در حال حاضر هیچ گردشگر چینی تحت عنوان رویداد گردشگری ایران باشکوه به استان فارس وارد نشده و این طرح به دلیل انتشار بیماری کرونا فعلا متوقف شده است.

وی اضافه کرد: در پی تشکیل جلسه ای با ریاست معاون اول رییس جمهور فعلا کلیه پروازها از مقصد چین به ایران و بالعکس لغو شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: براساس مطالعات انجام شده حدود 130 میلیون نفر از مردم چین در سال به سفر توریستی خارج از کشورشان می روند که در طی سال های اخیر ایران تلاش زیادی برای جذب این گردشگران داشته است.

وی با اشاره به لغو روادید گردشگران چینی در ماه های اخیر،افزود: این موضوع به جذب گردشگران چینی به ایران و استان فارس بسیار موثر بود بگونه ای که تا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم بادامی های چینی در تعطیلات سال نو به فارس نمی آیند

چشم بادامی های چینی در تعطیلات سال نو به فارس نمی آیند