مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-01بين الملل

دیدار وزیر خارجه عراق با «ابوالغیط» و «عباس» پیش از نشست اتحادیه عرب


وزیر خارجه عراق که ریاست امروز نشست اتحادیه عرب در قاهره را برعهده دارد، با دبیرکل این اتحادیه و رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد علی الحکیم وزیر خارجه عراق، امروز (شنبه - اول فوریه)، با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پیش از نشست فوق العاده اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه دیدار می کند.

در این دیدار سه جانبه، جدیدترین تحولات کشورهای عربی از جمله کشور عراق و توافق نهایی وزرای خارجه کشورهای عربی در نشست امروز درباره طرح موسوم به معامله قرن بررسی خواهد شد.

این دیدار در حالی انجام می شود که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، شب گذشته در محل اقامتش در قاهره، با وزیر خارجه عراق دیدار کرد و محمود عباس، حکیم را در جریان جدیدترین تحولات فلسطین و خطرات رونمایی از طرح معامله قرن قرار داد و بر ضرورت مقابله با این طرح در سطح عربی، منطقه ای و بین المللی و نیز پایبندی به طرح صلح عربی بدون اعمال هیچ تغییری تاکید کرد.

وزارت خارجه عراق، پیشتر اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور، ریاست نشست فوق العاده امروز اتحادیه عرب برای بررسی موضوع معامله قرن را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه عراق با «ابوالغیط» و «عباس» پیش از نشست اتحادیه عرب

دیدار وزیر خارجه عراق با «ابوالغیط» و «عباس» پیش از نشست اتحادیه عرب