مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-01سياسي

رد پای تعزیرات کرج در پرونده انبار میلیاردی داروی قاچاق شبنم نعمت زاده+سند


در حالی که رسیدگی به یکی از انبارهای بزرگ دارویی کشف شده از شبنم نعمت زاده در خلج آباد کرج با میلیاردها تومان داروی قاچاق در صلاحیت دادگاه انقلاب بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، تیرماه سال گذشته و پس از کشف انبار دارویی حاوی داروهای قاچاق در منطقه خلج آباد کرج متعلق به شبنم نعمت زاده توسط نیروهای بسیج، در تاریخ 97/04/26 کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی البرز و تعزیرات کرج در محل کشف حاضر و مقادیر بسیار زیادی دارو، مکمل، ملزومات مصرفی پزشکی توسط این کارشناسان صورت جلسه می کنند، و با توجه به حجم بالای داروهای کشف شده، در تاریخ 98/04/28 علی اکبر مختاری رییس تعزیرات البرز طی نامه شماره 97/50011/3570از دانشگاه علوم پزشکی البرز درخواست صورت برداری کامل داروها را دارد.

  چگونه انبار 20 میلیاردی داروی قاچاق، 5/1 میلیارد گزارش شد! اتفاق عجیب در مسیر این پرونده اعلام مبلغ برآورد کل داروهای کشف شده است.

دانشگاه علوم پزشکی البرز، میزان داروهای انبار کشف شده را بجای شمارش توسط کارشناسان خود، از شرکت متخلف (متعلق به شبنم نعمت زاده) استعلام می کند! و از آنجا که شرکت متخلف میزان داروی انبار را حدود 15 میلیارد ریال به دانشگاه اعلام کرده، دانشگاه نیز طی نامه مورخ 8/5/98 به شماره 3449982 دقیقا همان مبلغ استعلامی از شرکت متخلف را به عنوان حج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای تعزیرات کرج در پرونده انبار میلیاردی داروی قاچاق شبنم نعمت زاده+سند

رد پای تعزیرات کرج در پرونده انبار میلیاردی داروی قاچاق شبنم نعمت زاده+سند