مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 12:362020-02-01سياسي

بررسی لایحه بودجه و رای اعتماد وزیر کشاورزی


در نخستین روز کاری مجلس ابتدا گزارش تفریغ بودجه 98 قرائت می شود و بعد از آن بررسی بودجه 99 در دستور کار قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، آقای اسدالله عباسی با بیان اینکه پنجم اسفند زمان آغاز به کار مجلس بعد از انتخابات اسفند است، گفت: در نخستین روز کاری مجلس ابتدا گزارش تفریغ بودجه 98 قرائت می شود و بعد از آن بررسی بودجه 99 در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در تشریح برنامه کاری مجلس در اسفند افزود: طبق اعلام کمیسیون تلفیق، گزارش بودجه 99 در هفته جاری آماده می شود که بعد از دریافت گزارش، به مدت 10 روز نمایندگان فرصت دارند تا پیشنهاد های خود را اعلام کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آغاز به کار مجلس بعد از انتخابات، پنجم اسفند خواهد بود، گفت: روز پنجم اسفند ابتدا رییس دیوان محاسبات گزارشی از تفریغ بودجه 98 ارائه خواهند کرد و بعد از آن بررسی گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 99 در صحن علنی آغاز خواهد شد.

آقای عباسی درباره زمان برگزاری جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با توجه به اینکه زمان سه ماهه سرپرستی این وزارتخانه چهارم اسفند به پایان می رسد، افزود: دولت باید در روز هایی که مجلس جلسه داشت گزینه پیشنهادی خود را معرفی می کرد، ولی در شرایط فعلی دولت می تواند درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه بودجه و رای اعتماد وزیر کشاورزی

بررسی لایحه بودجه و رای اعتماد وزیر کشاورزی