مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-01سياسي

ساخت و ساز در حریم تهران ادامه دارد


عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران گفت: تجربه خوبی در حریم نداشتیم و نه تنها ساخت و ساز در بخشهایی همچون کن، فرحزاد و حتی لواسانات که جزو حریم ما بوده متوقف نشده که به راحتی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا نژادبهرام در نشست تخصصی حریم باغ، الگوی حفاظت فعال در حریم شهر تهران، در خصوص میزان ارتباط طرح حریم باغ، با اسناد بالادستی -مشخصا طرح تفصیلی منطقه 4- سوالاتی را مطرح کرد و گفت: آیا این طرح ها دیده شده اند؟ عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران، به تقسیمات سیاسی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دست ما در حریم باز نیست و با مجموعه تقسیمات کشوری متفاوتی روبرو هستیم، چطور می توانیم ساز و کار اداری را تعیین کرده که طراحی، مدیریت، ساخت و سرمایه گذاری، مشخص داشته باشیم؟ در این خصوص، پاسخی مبتنی بر وجود ابلاغیه مطرح شد و اینکه با توجه به استقبال جامعه محلی از ورود شهرداری، این پروژه می تواند به خودی خود محرک باشد.

به گفته نژادبهرام، تجربه خوبی در حریم نداشتیم و نه تنها ساخت و ساز در بخشهایی همچون کن، فرحزاد و حتی لواسانات که جزو حریم ما بوده متوقف نشده که به راحتی در حال انجام است.

رییس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران، گفت: تنها راه حفاظت، ایجاد ممنوعیت نیست و نیازمند طرح های پویا و فعالانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز در حریم تهران ادامه دارد

ساخت و ساز در حریم تهران ادامه دارد