مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 20:352020-02-01سياسي

سالک: مردم مراقب دوقطبی سازی سیاسیون ورشکسته باشند


نماینده اصفهان در مجلس بر لزوم وحدت هر چه بیشتر بین نیروهای انقلاب تأکید کرد و گفت: سیاسیون ورشکسته نباید با حمله به شورای نگهبان در جامعه دوقطبی کاذب ایجاد کنند.

- حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم و لزوم حفظ وحدت و انسجام بین نیروهای انقلاب اظهار داشت: 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و تقریبا ما هر سال یک انتخابات داشته ایم.

وی افزود: تکیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است لذا حضور پرشور و باشکوه مردم پای صندوق های رأی در 2 اسفند 1398 مطمئناً منجر به خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد؛ لذا اهمیت انتخابات و حمایت مردم از نظام را باید مردم بیش از پیش درک کنند.

  نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ملت عزیز ایران باید با بصیرت کامل و با آشنایی لازم نسبت به نامزدهای انتخابات و تاکید ویژه بر حفظ اصل نظام و ولایت باید پرقدرت پای صندوق انتخابات بیایند.

  سالک اظهار داشت: عده ایی از سیاسیونی که ورشکسته هستند می کوشند در جامعه دو قطبی ایجاد کنند به طوری که از یک طرف خود را دلسوز مردم و دعوت کننده به حضور و وحدت معرفی می کنند و از طرفی مطالبی را از قبیل رفراندوم مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالک: مردم مراقب دوقطبی سازی سیاسیون ورشکسته باشند

سالک: مردم مراقب دوقطبی سازی سیاسیون ورشکسته باشند