موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 05:452020-02-02اقتصادي

هفت طرح کشاورزی در رفسنجان به بهره برداری می رسد


حسین رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت طرح کشاورزی قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری در رفسنجان شامل پنج طرح آبیاری نوین، یک طرح گلخانه ای و یک طرح اصلاح نژاد دام است.

وی بیان کرد: برای اجرای این هفت طرح در مجموع بیش از 38 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که افزون بر 17 میلیارد ریال از این مقدار دولتی و بیش از 16 میلیارد ریال نیز آورده بخش خصوصی است.

رضایی تصریح کرد: طرح های آبیاری نوین در 210 هکتار از باغات پسته در محمودآباد برخوردار نوق، جوادیه فلاح، همت آباد و ناصریه رفسنجان اجرا شده که بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رییس جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: اراضی این شهرستان تا سال 92 به سیستم آبیاری زیرسطحی مجهز نشده بود و طی سه سال اخیر بیش از 300 هکتار از اراضی رفسنجان به این سیستم آبیاری مجهز شده است.

وی افزود: حدود پنج هزار و 400 هکتار از اراضی رفسنجان از سال 73 تا 92 به سیستم نوین آبیاری مجهز شده بود که طی سه سال اخیر چهار هزار و 200 هکتار اراضی دیگر از اراضی رفسنجان به این سیستم مجهز شد.

وی ادامه داد: حدود هزار هکتار از باغ های پسته شهرستان رفسنجان نیز به سیستم آبیاری زیرسطحی تجهیز و در مجموع تاکنون حدود 11 هزار هکتار باغ پسته در رفسنجان مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت طرح کشاورزی در رفسنجان به بهره برداری می رسد

هفت طرح کشاورزی در رفسنجان به بهره برداری می رسد