مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-02اقتصادي

بودجه سال آینده شهرداری تهران 25 درصد افزایش دارد


محسن هاشمی روز یکشنبه قبل از آغاز یکصد و نود و پنجمین جلسه شورا، افزود: شهردار تهران امروز در جلسه شورای شهر تهران حاضر و لایحه بودجه 99 را به شورا ارائه خواهد کرد.

وی گفت: بودجه دارای بخشهای مختلفی از جمله منابع، مصارف و بودجه شرکت ها و سازمان ها است که باید منتظر ماند تا در جلسه امروز میزان آن از سوی شهردار اعلام شود.

هاشمی افزود: با توجه به اینکه بودجه 98 مبلغ 19 هزار میلیارد تومان بود و با افزایش 6 هزار میلیارد تومانی تحت عنوان متمم بودجه رقم بودجه 98 به 25 هزارمیلیارد تومان رسیده است پیش بینی می شود رقم در نظر گرفته شده در لایحه بودجه 99 شهرداری تهران به 30 هزار میلیارد تومان در سال 99 برسد.

رییس شورای تهران خاطر نشان کرد که شاهد افزایش 25 درصدی بودجه 99 نسبت به سال 98 خواهیم بود .

وی اتمام پروژه های نیمه تمام در پایتخت و همچنین پروژه های حمل و نقل عمومی محور، پروژه های محیط زیستی و پسماند را اولویت بودجه دانست .

جلسه هم اندیشی برگزار نشد هاشمی در ادامه پاسخ به پرسش های خبرنگاران گفت: امروز برای نخستین بار از آغاز شورای پنجم ما جلسه ای را تحت عنوان جلسه هم اندیشی به دلیل عدم حضور شهردار تهران و حضور وی در مرقد حضرت امام خمینی(ره) به همراه اعضای هیئت دولت به مناسبت ایام دهه فجر نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال آینده شهرداری تهران 25 درصد افزایش دارد

بودجه سال آینده شهرداری تهران 25 درصد افزایش دارد