مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-02پزشكي

غربالگری 28 پرواز خارجی و 26 لنج ورودی به هرمزگان/عدم مشاهده مورد مشکوک به کرونا


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح جزییات اقدامات صورت گرفته در غربالگری مسافرین خارجی ورودی به هرمزگان در پیشگیری از ورود بیماری کرونا به کشورمان پرداخت.

- ایسنا/هرمزگان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح جزییات اقدامات صورت گرفته در غربالگری مسافرین خارجی ورودی به هرمزگان در پیشگیری از ورود بیماری کرونا به کشورمان پرداخت.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت وگو با ایسنا، افزود: برای جلوگیری از ورود بیمار مبتلا به ویروس کرونا به استان در تمام مبادی ورودی هرمزگان تشدید مراقبت مرزی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون 28 پرواز خارجی ورودی به بندرعباس، کیش و قشم مورد غربالگری قرارگرفته است، اظهار کرد: در غربالگری صورت گرفته یک هزار و 635 نفر مورد تب سنجی قرار گرفتند و مورد مشکوکی دیده نشد.

این مقام مسئول با اشاره به غربالگری 17 کشتی خارجی ورودی به بندرعباس و کیش، خاطرنشان کرد: از غربالگری تعداد 278 سرنشین صورت گرفته نیز مورد مشکوک به بیماری کرونا یافت نشد.

وی با بیان اینکه همچنین بعد از غربالگری از 92 نفر مسافر در 26 لنج ورودی به قشم نیز هیچ مورد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا مشاهده نشده ، اضافه کرد: شهروندان لازم است برای پیشگیری از انتقال بیماری مرتب دست خود را شستشو داده و یا از مواد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 28 پرواز خارجی و 26 لنج ورودی به هرمزگان/عدم مشاهده مورد مشکوک به کرونا

غربالگری 28 پرواز خارجی و 26 لنج ورودی به هرمزگان/عدم مشاهده مورد مشکوک به کرونا