مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-02ورزشي

توفارقان بازیکنانش را به خانه فرستاد


تیم توفارقان آذرشهر، پس از کناره گیری از لیگ بسکتبال با بازیکنان خود تسویه حساب کامل کرد و آن ها را به خانه هایشان فرستاد.

- تیم توفارقان آذرشهر، پس از کناره گیری از لیگ بسکتبال با بازیکنان خود تسویه حساب کامل کرد و آن ها را به خانه هایشان فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از خبر کناره گیری تیم توفارقان آذرشهر از لیگ برتر بسکتبال در اعتراض به تصمیم فدراسیون که حواشی بسیاری را به همراه داشته است، مسئولان این تیم روز گذشته با تشکیل جلسه ای 100 درصد قرارداد بازیکنان ایرانی و کادرفنی خود را پرداخت کرده و با آن ها تسویه کرده اند.

به این ترتیب می توان گفت انصراف تیم توفارقان از ادامه فعالیت در لیگ قطعی است و احتمال بازگشت آذرشهری ها به ادامه مسابقات خیلی ناچیز است.

در حال حاضر تنها قراداد دو بازیکن خارجی این تیم باقی مانده است که مسئولان باشکاه گفته اند به زودی طلب آن ها را نیز کاملا دوستانه پرداخت خواهند کرد.

البته پیام سیفی زاده رییس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون بسکتبال، در مورد استعفای تیم توفارقان گفت: برای اینکه استعفای تیم توفارقان به رسمیت شناخته شود باید نامه رسمی این باشگاه برای فدراسیون ارسال شود تا فدراسیون اقدامات لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفارقان بازیکنانش را به خانه فرستاد

توفارقان بازیکنانش را به خانه فرستاد