مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 15:002020-02-02پزشكي

جشنواره غذاهای بومی محلی استان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد هاشمی شهری، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه جشنواره غذا های سالم علاوه بر ترویج فرهنگ غذای سالم در جامعه، - رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برگزاری جشنواره های غذا های بومی و محلی مردم را به سمت استفاده از غذا های سالم و به سبک سنتی که در ادوار گذشته نقش مهمی در سلامتی مردم داشته اند، سوق می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد هاشمی شهری، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه جشنواره غذا های سالم علاوه بر ترویج فرهنگ غذای سالم در جامعه، باعث ترویج دوباره غذا های بومی و محلی نیز می شود گفت: برگزاری جشنواره های غذا های بومی و محلی مردم را به سمت استفاده از غذا های سالم و به سبک سنتی که در ادوار گذشته نقش مهمی در سلامتی مردم داشته اند سوق می دهد.

سید محمد هاشمی شهری گفت: استفاده بی رویه از غذا های سرشار از نمک و روغن در تشدید بیماری های قلبی و عروقی نقش بسزایی دارد و یکی از برنامه های حوزه سلامت آموزش به دانش آموزان و نسل جوان و عادت دادن ذائقه فرزندانمان به غذا های اصیل بومی و محلی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مردم توصیه کرد: در هرم غذایی خانوار نقش سبزیجات و لبنیات را پررنگ کنند و از خریدن فست فودها، کنسروجات و نوشیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره غذاهای بومی محلی استان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

جشنواره غذاهای بومی محلی استان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد