مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 15:452020-02-02پزشكي

موردی ازابتلا به ویروس کرونا درخوزستان شناسایی نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا فرهاد ابول نژادیان روز یکشنبه در نشست خبری هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سرسرای این دانشگاه بیان کرد: به تمامی مراکز بهداشتی، شرکت ها، سازمان بنادر و کشتیرانی و تمامی دستگاه هایی که با اتباع چینی در ارتباط هستند هشدار لازم داده شده است.

وی گفت: در مرزهای دریایی، زمینی و هوایی خوزستان مراقبت و کنترل لازم در خصوص این ویروس انجام گرفته و همچنان ادامه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: اتباع خارجی که در شرکت های نفتی و پتروشیمی خوزستان در حال فعالیت هستند نیز مورد ارزیابی سلامتی قرار گرفته که علایمی از این بیماری نداشتند.

وی گفت: هتل هایی که اتباع و مسافران چینی در آنها حضور داشتند نیز نیز مورد بررسی قرار گرفت و نیز سلامت چند ورزشکار چینی در خوزستان مورد پایش قرار گرفت که در این بررسی ها هیچگونه علایمی از بروز این بیماری یافت نشد.

ابول نژادیان ادامه داد: این ویروس از راه قطرات تنفسی قابل انتقال است و باید برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری دست ها را به صورت مرتب شستشو داد.

مانور آمادگی در مقابل ویروس کرونا در بیمارستان رازی اهواز رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: یک مانور برای آمادگی و اطلاع رسانی به کارکنان بیمارستان رازی اهواز در خصوص ویروس کرونا به عنوان بیمارستان بیماری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی ازابتلا به ویروس کرونا درخوزستان شناسایی نشد

موردی ازابتلا به ویروس کرونا درخوزستان شناسایی نشد