مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 16:552020-02-02سياسي

11 واحد خانه محروم دهه فجر در نکا به بهره برداری می رسد


فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی بسیج در دهه فجر از بهره برداری 11 باب خانه محروم در روستاهای این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازماندگار و استوار همچون سابق مانده است.

وی افزود: بیش از یکهزار و 100 برنامه در قالب 70 عنوان توسط بسیج و پایگاه های بسیج اعم از محلات، دانش آموزی و ادارات اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا رژه خودرویی موتوری، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اجرای برنامه کاکرون در مسکن مهر، شونیشت فرهنگی با محوریت شهدا در محلات شهدایی، افتتاح خانه های محروم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و انقلاب، برگزاری 41 نشست بصیرتی، جشنواره غذاهای سنتی و بومی محلی، اعزام گروهای جهادی در جهت محرومیت زدایی، همایش علمی و هنری، میقات صالحین، پیاده روی خانوادگی، تریبون آزاد، رادیو انقلاب و جشنواره مبتکرین و مخترعین را از جمله برنامه های اجرایی بسیج طی دهه فجر در نکا عنوان کرد.

به گفته شعبانی افتتاح 11 خانه محروم به همراه یک باب خانه جانباز در روستاهای کرداب، بهزادکلا، کفرات، سنگر، للرد، لاکتراش و گلورد از جمله طرح های عمرانی بسیج در این ایام است.

این مسئول نظامی در ادامه با اشاره به یادواره شهدای مدافع حرم و مراسم اربعین سردار سلیمانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جنس خون سردار سلیمانی از جنس خون سیدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 واحد خانه محروم دهه فجر در نکا به بهره برداری می رسد

11 واحد خانه محروم دهه فجر در نکا به بهره برداری می رسد