مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 18:502020-02-02اقتصادي

چگونگی رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به موارد مطرح شده در خبر خبرگزاری فارس درباره نحوه رسیدگی به پرونده انبار های دارویی خانم شبنم نعمت زاده توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، و به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی در واکنش به انتشار خبری در خبرگزاری فارس با عنوان رد پای تعزیرات کرج در پرونده انبار میلیاردی داروی قاچاق خانم شبنم نعمت زاده گفت: در خبر منتشره درباره ارزش گذاری اولیه انبار دارو ها اظهار نظر شده است در حالی که تعزیرات حکومتی، کارشناس و بازرس قیمت گذاری ندارد و مرجع قیمت گذاری یا ارزش ریالی تخلف نیست و این موضوع توسط کارشناسان ذیربط تعیین می شود.

وی افزود: درباره این پرونده، مرجع اظهار نظر و استعلام، دانشگاه علوم پزشکی است که ارزش کالای تاریخ مصرف گذشته را 15 میلیارد ریال اعلام کرده است.

سخنگوی سازمان تعزیزات با اشاره به بخش دیگری از خبر منتشره درباره قاچاق بودن کالا های این 2 انبار، گفت: همان ابتدای امر، پرونده یکی از 2 انبار کشف شده مطابق قانون، با توجه به قابل مصرف انسانی بودن کالای مکشوفه و احراز تخلف قاچاق، با قرار عدم صلاحیت به محاکم قضایی و دادگاه انقلاب ارسال شد که هم اکنون نیز در حال رسیدگی و صدور حکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده

چگونگی رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده