مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 07:302020-02-03سياسي

الکترونیکی شدن انتخابات تخلفات را به حداقل رسانده است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت:الکترونیکی شدن انتخابات آرامش، اطمینان و سهولت را برای مجریان و رای دهندگان پدید می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگاری فارس ازکرمانشاه محمدابراهیم الهی تبار در همایش منطقه ای دبیران و مدرسان ستاد انتخابات استانهای کردستان، ایلام، همدان، لرستان و آذربایجان های شرقی و غربی که به میزبانی استانداری کرمانشاه برگزار شده گفت:  با سامانه جامع انتخابات و فرآیند الکترونیکی آن شفافیت و رعایت حق الناس محقق شده و کارگزاران انتخابات با آرامش بیشتری عمل خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از توفیقات دولت بسط و گسترش خدمات دولت الکترونیک بوده افزود: این اهتمام در راستای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از فساد و اختلال بوده و با الکترونیکی شدن انتخابات تخلفات به حداقل رسیده است.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش های بسیار برای اخذ الکترونیکی رای فعلا این امر میسر نشده اضافه کرد:  24مرحله از 25فرایند انتخابات الکترونیکی اجرا میشود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با متفاوت دانستن فضای انتخابات پیش رو با ادوار گذشته تصریح کرد:با توجه به خروج آمریکا از برجام و ترور اقتصادی ایران و تلاش برای کاهش تاب آوری کشور انتخابات اسفندماه می تواند راهگشا و عبور دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن انتخابات تخلفات را به حداقل رسانده است

الکترونیکی شدن انتخابات تخلفات را به حداقل رسانده است