مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:462020-02-03سياسي

سیره و منش سردار سلیمانی سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، منصور کمالی پیش از ظهر دوشنبه در جشن پیروزی انقلاب در محل هنرستان عفاف با تبریک دهه فجر اظهار داشت: در بدو ورود امام به میهن زنگ انقلاب در مدرسه رفاه نواخته شد و هر ساله به میمنت ورود امام زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور طنین انداز می شود.

وی گفت: با پیروزی انقلاب مسیر نظام مشخص شد و دانش آموزان با حرکت انقلاب گری برای تداوم نظام در این مسیر حرکت کنند.

فرماندار خوانسار تأکید کرد: دانش آموزان در مسیر آرمان های امام و مقام معظم رهبری حرکت کنند تا آثار و برکات انقلاب بیشتر از گذشته متولور شود و به عزت و اقتدار نظام افزوده شود.

نام امام در تاریخ انقلاب جاویدان خواهد ماند وی با بیان اینکه نام امام برای همیشه در تاریخ انقلاب جاویدان خواهد ماند، افزود: جمهوری اسلامی به معنای تصمیم گیری برای سرنوشت کشور در چارچوب اسلام است.

کمالی گفت: با جرقه پیروزی انقلاب اهداف و آرمان های امام برای مردم مشخص شد بنابراین از آرمان های انقلاب هرگز نباید فاصله گرفت، در گام دوم انقلاب نیز براساس منویاتی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند باید اقدام کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با حفظ اتحاد و انسجام و همدلی توطئه های دشمنان خنثی می شود، افزود: حفظ روحیه انقلابی رمز موفقیت مسؤولان است تا بتوانند در این شرایط سخت به مردم خدمت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره و منش سردار سلیمانی سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

سیره و منش سردار سلیمانی سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد