مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-04سياسي

وجود تعارض منافع در برخی از حوزه های اجرایی کشور


رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر این که امروزه در بحث تعارض منافع با برخی از مشکلات در کشور مواجه هستیم، گفت: در برخی از حوزه های اجرایی مدیران ما معتقدند اگر منافعی در اموری نظیر واردات یا تولید ملی داخلی وجود دارد یا آنها استفاده کنند یا بستگانشان و اگر .

- رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر این که امروزه در بحث تعارض منافع با برخی از مشکلات در کشور مواجه هستیم، گفت: در برخی از حوزه های اجرایی مدیران ما معتقدند اگر منافعی در اموری نظیر واردات یا تولید ملی داخلی وجود دارد یا آنها استفاده کنند یا بستگانشان و اگر قرار است تولید ملی صورت بگیرد یا باید من باشم یا بستگانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در مراسم امضای تفاهم نامه بررسی ابعاد تعارض منافع و تاثیر آن بر رفاه اجتماعی که امروز(سه شنبه، 15 بهمن) در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار شد، به مشکلات ناشی از تعارض منافع در کشور اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث ایجاد مشکلات زیادی در جامعه ما شده است.

وی تصریح کرد: وجود اینگونه عقاید در بین برخی از مدیران اجرایی کشور از بحث تعارض منافع نشأت می گیرد، بنابراین پرداختن به این موضوع امروزه امر بسیار مهمی است و بسیار خوشحال هستم که مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه دارد و دولت نیز به آن پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود تعارض منافع در برخی از حوزه های اجرایی کشور

وجود تعارض منافع در برخی از حوزه های اجرایی کشور