مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-04سياسي

نقش سردار سلیمانی در توسعه عدالت و صلح جهانی بررسی می شود


هم اندیشی «تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه عدالت، امنیت و صلح منطقه ای و جهانی» روز یکشنبه 20 بهمن ماه از ساعت 9 صبح در سالن همایش های باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داود عامری دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی با اشاره به برگزاری هم اندیشی تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه عدالت، امنیت و صلح منطقه ای و جهانی بیان داشت: آیین حیات بخش اسلام، پیام آور عدالت و امنیت برای انسان ها است؛ برخورداری از عدالت، حق بر صلح و آزادی و آرامش یکی از اصلی ترین حقوق فردی و اجتماعی است که برای انسان ها مقرر شده است.

وی افزود: متأسفانه قدرت های سلطه گر و چپاولگران بین المللی با استفاده ابزاری از مفاهیم صلح و عدالت تأمین کننده منافع استعماری خویش بوده و منافع خود را منافع کل بشریت می دانند و یکی از دلایل اصلی ناپایداری صلح در کشورهای دنیا، بی توجهی و زیر پا نهادن صلحی است که از عدالت بی نصیب مانده است.

عامری ابراز داشت: مجمع جهانی صلح اسلامی در نظر دارد چهارمین پیش نشست خود را برای کنفرانس جهانی صلح و عدالت، با عنوان نقش شهید سپهبد سلیمانی در صلح، عدالت و امنیت منطقه ای و جهانی برگزار کند.

چرا که علیرغم اذعان و پذیرش جهانی در اقدامات سازنده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نابودی داعش و تأمین امنیت منطقه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سردار سلیمانی در توسعه عدالت و صلح جهانی بررسی می شود

نقش سردار سلیمانی در توسعه عدالت و صلح جهانی بررسی می شود